Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg je ervoor dat internet cookies van een online spel niet verwijderd worden bij het herstarten van de computer?

Als je op een site gaat worden er een aantal cookies van die site opgeslagen op je pc.
Stel dat je de cookies van (bepaalde) websites na het herstarten nog steeds wilt hebben, maar dat je op een computer zit waarbij een de cookies bij het opstarten verwijderd worden door een programma waar je niet bijkunt (bijv. in de bibliotheek, op je werk, op school), op welke manier kan je dit oplossen?

Ik zat bijv. te denken om de (bepaalde) cookies op te slaan op een USB-stick en deze de volgende keer weer in dezelfde map terug te zetten, ik heb echter geen flauw idee waar ik de map met cookies kan vinden...

Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
533

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Gebruik Firefox Portable. Dit kun je draaien vanaf een usb stick. Alle data blijft op je usbstick staan en dit kun je overal mee naartoe nemen en gebruiken.
(Lees meer...)
Kimath
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding