Welke router is van SITECOM het verste bereikbaar?

Welke router is het verste bereikbaar?
de: " Wireless Gigabit Router 300N-XR WL-306"
of de: "Wireless Gigabit Router 300N WL-351"

{dus me vraag is welke van de 2 routers is het verste bereikbaar als je draadloos internet?}

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ze hebben ongeveer hetzelfde bereik van meer dan 60 meter, maar het probleem is dat dit situaties buitenhuis zijn. Binnen maakt het nogal uit hoe dik de muren zijn en hoe de bewapening is. Op zolderverdiepingen heb je dan kans op "dead spots". Beide routers voorkomen dit door gebruik te maken van het N protocol, maar de router

Wireless Gigabit Router 300N-XR WL-306 heeft drie externe antennes die je kunt richten. Een dergelijk systeem werkt veel beter omdat je bij een dode hoek dit vaak kunt opheffen door de antennes iets anders te richten.

Mijn antwoord is daarom dat in de praktijk de 300N-XR-WL-306 een beter bereik heeft (in vergelijking met de 351)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik gebruik zelf de Wireless network Broadband Router Sitecom mimo-XR.
Heb hem al enige jaren in gebruik.

We hebben een huis met 3 verdiepingen en hij werkt overal optimaal.

Drie verstelbare antennes om een zo goed mogelijk resultaat te krijgen.

Hij zal in tussen wel verouderd zijn, maar wat je niet hebt mis je niet.
Nogmaals, hij werkt perfect.