Wie weet er upload websites voor audio zonder dat deze verouderen en verwijderd worden?

Wil graag eigen geproduceerde muziek op uploadwebsites plaatsen.

Speedyshare
Zshare

heb ik al..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (5)

Rapidshare is er ook zo een:
http://rapidshare.com/

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je van een audiobestand een videobestand maakt (hoeft niet echt een film te zijn, een foto of tekst is ook goed), kun je die natuurlijk ook op Youtube zetten.

Toegevoegd na 16 minuten:
Ook niet gek: 4shared.com
http://www.4shared.com/share_music.jsp
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
megaupload
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan ook een youtube kanaal kunnen beginnen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dan moet men alleen met een speciaal programma downloaden.

Andere sites zijn megaupload, rapidshare, depositfiles, hotfile.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk eens op Yamendo.com
on Jamendo artists allow anyone to download and share their music. It's free, legal and unlimited.