Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

internet laad bij mij de laatste tijd heel langzaam je merk het vooralbij kranten .daarbij laat hij dan een heleboel kruisje zien inplaats van foto`s

ook zegt hij als ik een artikel in de krant opvraag
dat het te druk is op de pagina terwijl mijn 2e computer het wel gewoon snel laad.
Ik heb zo`n idee dat het begonnen is toen ik mijn virus scanner heb vernieuwd.(panda global protection 2011)
maar ook heb ik in deze periode een film van de pirate bay gehaald.
Iemand een idee of een suggestie?
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
636

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

panda deïnstalleren en kijken of het wel goed gaat of eerst onderdelen in panda uitschakelen. Kunt het later altijd weer herstellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het zou best eens toeval kunnen zijn, dat je last hebt van dit verschijnsel, na het installeren van Panda. Mogelijk kan (door allerlei oorzaken) het laden van pagina's van het internet wat trager zijn door een beveiligingsprogramma, maar het zien van vierkantjes met rode kruisjes lijkt mij meer het gevolg van een overvolle map met tijdelijke internetbestanden.

Je kunt die map eens leegmaken (in Internet Explorer en Mozilla Firefox) via het tabje "extra". In de opties kun je kiezen voor "bestanden verwijderen". In ieder geval het proberen waard, en het schoont je computer ook weer een beetje op.

Ook zou je eens kunnen kijken, tijdens het "traag" laden van zo'n pagina, wat je computer op dat moment allemaal aan het doen is. Dat kan via taakbeheer. Als je daar ziet, dat je Panda als een razende aan het werk is, met updates controleren of wat dan ook, dan weet je de oorzaak. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding