waar kan ik high school musical kijken

ik wil graag high school musical 1 kijken

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
6.1K

Antwoorden (5)

Huur de DVD bij de bibliotheek of bij een videotheek.
Ga naar huis, stop hem in een DVD-speler en je kunt gewoon thuis kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij diverse winkels die DVD´s verkopen (Blokker, Bart Smit , Boekenvoordeel etc) ligt-ie al een aardig tijdje in de budgetbak Voor een paar euro (3-5) moet je hem nog wel ergens te pakken kunnen krijgen, want ik heb ze minder dan een week geleden nog op meerdere plaatsen zien liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt hem natuurlijk gewoon huren bij de bibliotheek of een videotheek, maar de listigen onder ons googlelen gewoon op HSM 1 en klikken op de eerste de beste link die het doet... maar dit moet je natuurlijk niet doen hoor!! (:D)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga naar een dichtbijzijnde videotheek en huur hsm 1 en dan neem je hem mee naar huis en je kan hem kijken lekker met chips of popcorn erbij!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt de film natuurlijk ook online bekijken, kwaliteit is minder maar kost je niets.