hoe werkt tagged?

ik snap niet hoe tagged werkt?? waar kan je de mensen zien die bij jou op JA hebben geklikt??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar bedoel je dat? op facebook ofzo?
Kimath
13 jaar geleden
welke site of programma bedoel je?

Antwoorden (1)

Ga naar ontmoet mij, dan krijg je allemaal foto's te zien en dan kan je op ja of nee klikken. Als iemand bij jou op JA heeft geklikt dan kan je kiezen uit MATCH of nee. Je hebt ook een tabblad waar je je matches kan zien. Helaas geen 1 om te zien wie er allemaal op ja hebben geklikt. Dit zie je dus alleen in dat 'spel' ontmoet mij zelf. Ik vind dat ook een beetje onduidelijk want als iemand bij jou op ja heeft geklikt en jij bij hem/haar nee doet dan kan je de volgende keer niet meer zien dat die persoon ja heeft geklikt.
Snap je het een beetje volgens mij ben ik heel onduidelijk xD Succes in ieder geval!