wat is de perfecte shampoo volgens jou?? al vast bedankt dat u heeft geantwoord

maar waar kan je dat dan kopen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (7)

Ik kan je tien namen geven, maar daarvoor is te weinig info.
Heb je roos of heb je gespleten haarpunten of is je haar vet of juist te droog?
Dan kun je in de winkel kijken naar shampoos die vermelden dat ze daar goed voor zijn.

Als je geen haarproblemen hebt dan kun je een normale shampoo kopen, zo'n iedere dag shampoo. Er zijn tientallen soorten shampoo. Misschien geef je de voorkeur aan een bepaalde geur? Soms heb je gewoon een lekkere shampoo en gebruik je die dan jaren achter elkaar. En winkels hebben ook hun eigen merk. Moet je eigenlijk eens gaan ruiken, want er zitten heerlijke bij! En die zijn dan weer goedkoper dan merkshampoos.
Loop gewoon eens binnen bij Kruidvat, Trekpleister, Etos.

Je kunt ook in je vriend(innen)kring eens vragen wat zij nou echt een hele lekkere/goeie shampoo vinden en waarom.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik gebruik elvive en deze is heerlijk. lekker geurtje en zacht voor je haar. geen klitten met lang haar .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een van de oudere en goedkopere merken:

Merk: Palmolive
Prijs: Rond de € 1,00 a € 2,00
Hoeveelheid: 400 ML
Verkrijgbaarheid: Het is verkrijgbaar in supermarkten en in drogisterijen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Shampoo voor paardenhaar schijnt een ideaal middel te zijn. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar veel celebrity schijnen dit te gebruiken. Verder is het per persoon verschillend. Mijn haar doet het bijvoorbeeld goed op Andrelon voor gekleurd haar. (en ik heb helemaal geen gekleurd haar) Het beste vond ik elvive voor gekleurd haar. maar ik vind deze een beetje prijzig in de aanschaf dus dan maar met iets minder.

Toegevoegd na 50 seconden:
even gegoogled

http://www.goedgevoel.be/gg/nl/15/Home/article/detail/1089470/2010/04/06/Paardenshampoo-geeft-je-glanzende-lokken.dhtml
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zelf gebruik ik altijd een shampoo met zo min mogelijk schadelijke, synthetische stoffen. Het is beter voor het milieu en niet in de laatste plaats: het houdt mijn haar (is fijn haar) stevig en . Maar je kan natuurlijk uit verschillende soorten kiezen voor verschillend haar. Ik moest wel even wennen dat het niet zo snel schuimt als algemene shampoo, en het kan prijzig zijn, maar misschien kocht je al wat duurdere shampoo.
Ik koop het bij de natuurvoedingswinkel.
Succes :-)
13 jaar geleden
Ik gebruik al jaren voor mijn lange haar Loreal Paris Elvive Shampoo Color-vive dat is een vitaliserende shampoo met UV-Filter voor gekleurd haar. Deze vitaliserende-shampoo van Color-Vive Shampoo combineert een UV-Filter met cationische bestanddelen om de haarvezels te beschermen en de kleur langer te behouden. Je haar is gevoed en beschermd, zachter, glanst meer en de kleur blijft langer mooi. Je kunt deze shampoo gewoon bij het Kruidvat of Trekpleister kopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb droog haar dat vaak snel klit en dof wordt. Veel Fructisvarianten (vooral de heldere) werken erg goed: makkelijk doorkambaar glanzend haar.
Maar het schijnt zo te zijn dat het verstandig is af en toe van shampoo te wisselen - geen idee of dat een bakerpraatje is of niet, ik doe het wel, af en toe eens met een ander merk wassen. Dan weet ik ook weer waarom ik die Fructis zo fijn vind ;p