wij hebben een kliksafe filter voor internet en dat is nogal soms lastig je kunt niet op alles site`s komen wie weet het kliksafe filter uitteschaken?

dus geen antwoorden omzeilen, want dat weet ik zelf ook wel wat trucks voor , maar ik bedoel echt uit zo dat je op alle site`s kunt komen waar je maar wilt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is niet de bedoeling van het filter. Als jij alles wilt kunnen bekijken dan doe je dat wanneer je op jezelf woont; jouw ouders beslissen nu voor jou en die hebben het beste met je voor, geloof mij maar! Natuurlijk kan je nu niet alles zien wat je wilt zien; vraag jezelf dan af of het wel goed is om die dingen allemaal te bekijken. Mocht je er een keer van overtuigd zijn dat een site onterecht wordt geblokkeerd dan kan je contact opnemen met Kliksafe via de pagina die je voorgeschoteld krijgt bij een geblokkeerde site.

Het beste antwoord

euhm volgens mij heb je er een site voor maar ik weet niet of je die kan bereiken stiekemonline.nl of schoolinternet.nl
zoiets dagt ik anders kan je contact opnemen met kliksafe
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Bij de buren internet aftappen.
Woon je op de Biblebelt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt beter met je ouders overleggen of het filter wat opengezet kan worden. Volgens mij zijn er bij kliksafe mogelijkheden met een whitelist en een blacklist.
Omzeilen is nog niet zo simpel dacht ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is heel simpel, je moet naar google gaan, dan moet je chrome extensions intypen en daarna zoek je vpn unblock op. Dan kun je er een paar uitzoeken. Hotspot shield is wel een goede, maaar als je programma's wilt kijken, kan het zijn dat er voorkomt dat je geen rechten hebt. Wat je ook kan doen is op internet ultrasurf opzoeken. Dan kan je overal bij.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Misschien een Bruteforcetaskkill programma?
denk aan zoiets:
https://cdn.discordapp.com/attachments/914875120881922052/920740954946826321/Kill_Kliksafe.systemrootkill.bat

waarschijnlijk blokkeert WDA (Window Defender Antivirus) het programma omdat die idd's van kliksafe ZELFS HET ANTIVIRUS BEHEREN!!!!
toch maar proberen, maar het kan zijn dat Kliksafe het programma heeft beschadigt en dan je computer crasht maar dat is een kleine kans.
oh ja, ff voor ik het vergeet, het kan bij iedereen de kliksafefilter uitschakelt omdat het kliksafe-KNF programma plat gaat, maar ik hoop dat iedereen daar blij mee is, behalve kliksafe//.