Ik kan op twitter geen tweets verzenden, maar wel beantwoorden. hoe kan ik dit oplossen?

hoe kan ik dit oplossen zodat ik weer kan tweeten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
3.9K

Antwoorden (2)

Bekijk je de oude of de nieuwe site? Bij de nieuwe site kan je rechtsbovenaan de pagina (in de bovenbalk) op een icoontje klikken om een nieuwe tweet te plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het ook heel vaak, ik doe dan altijd twitter wegklikken en dan opnieuw opstarten, dus NIET refreshen en dan doet hij het weer:)