Wat kan er mis zijn met de instellingen van mijn Linksys router?

Het gaat om de aloude wrt54g. Gewoon internetten lukt prima, maar zodra ik newsleecher aanzet, dan lijkt het alsof de verbinding met usenet alleen maar voorrang heeft en doet het gewone internet via de browser helemaal niets meer. Ook mail ophalen lukt niet op zo'n moment.

Wat kan er mis mee zijn? Dit is zo maar ontstaan, van het een op het andere moment werkte dit niet meer simultaan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Er is niets mis met je router. Newsleecher pikt gewoon alle bandbreedte in. Je kunt daar nog wel wat aan doen door het aantal draadjes (threads) te verminderen waar Newsleecher mee connect.
escape