Mijn foto's in een groep op fb bekijken?

Ik heb op een groep van facebook een tijdje geleden 2 foto's geplaatst. Ik zou deze graag terug willen bekijken maar daar zijn een goeie 12.5 duizend foto's en ik wil die nie allemaal afgaan. Is er geen snelle of makkelijke manier voor mijn foto's te bekijken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Volgensmij slaat FaceBook ze ook op in je eigen fotoalbum (misschien zo dat alleen jij ze kan zien).