HELP DRINGEND!! Wat moet ik doen als ik de melding krijg: ''HTTP error 403 for xml.php?aflID=en dan het nummer van de aflevering?

Dit is echt dringend! Nooit heeft iemand me kunnen helpen om een antwoord te krijgen op deze vraag! Nu ik een filmpje wil kijken, moet ie het toch echt doen! Het is van player.omroep.nl!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

kijk hier even wat voor oplossing anderen daar voor hebben gevonden.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php/340645-streaming-video-doet-niets
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Lastig om in te schatten. Mogelijk ontbreekt op jouw computer het geschikte programma om die film af te spelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een 403 error betekend: forbidden
Het kan dus liggen aan dat je niet de juiste instellingen hebt of dat je je hiervoor moet aanmelden om de video's te bekijken. Zoals bijvoorbeeld inloggen. Sommige sites van bepaalde omroepen willen eerst dat je registreert voordat je de inhoud mag bekijken.

Wil je dit toch omzeilen en ben je goed in Engels dan helpt misschien onderstaande link.

En nog 1 ding, het mag de volgende keer wel iets minder dramatisch dan nu. Al die uitroeptekens en "Dringend!" is echt nergens voor nodig, kom op zeg.