wat betekent een oranje knipperlichtje bij de internet kabel?

Ik heb een PC en was vandaag een spelletje aan het spelen, toen het internet ineens uitviel. ik heb toen de computer opnieuw opgestart en de kabel eruit getrokken en viel me op dat er nu een oranje knipperlichtje aan stond wat normaal een constant geel lichtje is. Het ligt niet aan de internet verbinding want op mn netbook heb ik wel gewoon internet. weet iemand wat dit is en wat ik eraan kan doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
27.6K

Het beste antwoord

Je hebt twee lampjes: een oranje en een groene. Oranje betekent dat de kabel verbonden is aan twee kanten (dat je dus een connectie hebt). Groen wil zeggen dat er data over de kabel loopt, en er dus gegevens verzonden/ontvangen worden.