Waarom moet de foto online staan bij Hotmail om het tussen de tekst te voegen?

Ik begrijp dat het met www.imageshack.us lukt, maar is er niet een andere weg waardoor je in de eigenschappen iets veranderd of 'opslaan als'? Vroeger kon je plakken en knippen bij Hotmail nu krijg je de foto's boven in een balk terwijl ik het tussen de tekst wil en niet eerst openbaar op andermans site wil uploaden waarbij ik ze niet kan wissen tenzij ik mij eerst registreer.

Toegevoegd na 4 uur:
Het blijkt met imageshack dat ook geen foto meer is in te voegen in de tekst. Wanneer ik dat doe krijg ik een gebroken icoontje (Mozilla Firefox) en bij Windows Explorer een icoontje met gekleurde blokjes erin. Opstarten, opnieuw uploaden enzo enzo. Geen resultaat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Je moet bij nu hotmail bijlagen selecteren en niet foto's.
Dan kun je elk gewenst bestand invoegen.