Wanneer je iemand 'onvriendt' op Facebook, want krijgt die persoon dan voor melding in zijn mailbox? Of krijgt hij geen melding?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Hier krijgen ze helemaal geen melding van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

nee hoor, geen melding. Ben zelf aardig aan het opschonen nu en heb nog geen klachten gehad hahaha.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nope, krijgen ze geen melding van.. ze zien natuurlijk wel dat hun aantal vrienden zakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee daar krijgen ze geen melding van, anders zou ik al een heleboel klachten moeten hebben gehad hahaha