Snelle en goeie internet-verbinding?

Wat is een snelle en goeie internet-verbinding?

Rond de 50 euro?

Voor downloaden, en snel internetten?

Toegevoegd na 9 minuten:
Ik woon in Amsterdam Rai, ik dacht aan Tele2 - 50MBPS..
35euro permaand met bellen..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Met uitzondering van glasvezel ligt de snelste downloadsnelheid nu rond de 20mbit. Ikzelf heb ziggo en kan ook wel beamen dat dit ook wel gehaald wordt. Dit is ook afhankelijk van je netwerk. Draadloos doet vaak aan de snelheid af.

Toegevoegd na 2 minuten:
20mbit is nu gemiddelde snelheid. Voor 50 euro kun je downloadsnelheden van rond de 120mbit halen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf upc easy
45 euro permaand is echt heeel snel downloaden, internet, video's noem maar op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hangt een beetje ervan af waar je woont en welke providers er bij jou in de buurt zijn.
Kpn kan bijvoorbeeld in Utrecht Snel internet leveren, maar in Haarlem kunnen ze dezelfde snelheid niet halen.
De communicatie infrastructuur is niet overal hetzelfde in nederland.

UPC heeft wanneer beschikbaar snel internet vind ik zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ziggo = gewoon de beste (zorg wel voor een router met 120 m/bps <- erg belangrijk anders helpt het niks)