hoe kan ik naar meerdere mensen een bericht sturen zonder dat iedereen de geadresseerden kan zien?

Geprobeerd via outlook met CC en BCC maar werkt niet..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.9K

Het beste antwoord

In zo n geval geef ik mijzelf op als geadresseerde en onder BCC de groep mensen naar wie de mail gaat.
Je bent dan tevens verlost van die soms ellenlange lijsten die je doormoet voor je de mail ziet.
Ik doe het eigenlijk altijd zo.

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je voor die andere adressen geen groep hebt aangemaakt, dan weet je wel dat je ook in BCC de adressen, met ertussen een punt-komma moet zetten?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

BCC zou moeten werken.

Je moet alleen wel naar 1 iemand sturen die iedereen komt te zien.

Toegevoegd na 1 minuut:
BCC staat voor blind carbon copy, en is speciaal gemaakt voor deze situatie. ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Technisch is het niet nodig om een geadresseerde in het 'Aan'-vak te zetten. Je mail wordt ook zonder naar de BCC-adressen gestuurd. Mail zonder geadresseerde wordt echter regelmatig voor SPAM aangezien. Nogal onzinnig omdat juist SPAM individueel geadresseerd wordt.
stuur een mailtje naar jezelf, en al de anderen zet je in BCC.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BCC MOET werken!