Hoe kun je een programma, in dit geval DivX web player, toegang tot internet geven?

Google Chrome zegt elke keer als ik een film afspeel dat DivX web player vastloopt. Ik denk dat het eraan ligt dat het geen toegang tot internet heeft. Vandaar dus deze vraag

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

waarschijnlijk blokeert de firewall de toegang tot internet.
Even zoeken in de instellingen van de firewall en DivX toegang geven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het programma in de firewall accepteren, dan moet i het doen.
doet hij het dan niet, dan kun je hem een keer opnieuw installeren.
doet hij het dan nog niet, nem dan contact op met divx nederland ofzo