Kan ik ook de bekabelde internetverbinding van mijn computer met mijn telefoon delen?

Dus op precies de omgekeerde manier; normaal gesproken zou ik mijn mobiele internetverbinding van mijn telefoon op mijn computer willen gebruiken, dus tetheren, maar in dit geval is er helaas geen wifi-signaal, maar wel een bekabelde internetverbinding.

Nu moet ik op mijn telefoon een bestand downloaden wat helaas niet eerst met de pc te downloaden is.

Mijn vraag is dus; kan ik mijn computer dus als toegangspunt voor mijn telefoon gebruiken, dus dat de telefoon verbinding heeft met internet via mijn computer?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

niet zonder wifi in elk geval
maar vraag me wel af welk bestand je alleen op een phone binnen kan krijgen ?
vraag is dan ook kan je het vanaf de phone dan wel
kopieren is het een systeembestand ?
kan je het bijvoorbeeld wel op een airdrive krijgen o.i.d ?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb al een programma gevonden waarmee ik van mijn laptop een hotspot maak. Connectivy.me heet het. En het bestand dat ik wil downloaden is een spel uit de androidmarket waarvoor ik een wifi-verbinding nodig heb om de extra spelbestanden te downloaden.
capthavoc
11 jaar geleden
jar files ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
via dropbox weten te uploaden en vervolgens 'gedeeld.' Thnx!

Andere antwoorden (1)

Als je 2 netwerkkaarten hebt (een bekabelde en een draadloze) kan dat. Dan moet je je pc zo instellen dat ie het internetsignaal doorgeeft aan de draadloze netwerkkaart en je telefoon verbinden met het draadloze netwerk dat je hebt opgezet met je pc. Hoe je dat doet is afhankelijk van het besturingssysteem van je pc en van dat van je telefoon. Maar je vind vast wat je moet doen in de help-informatie hiervan.