Ik heb een probleem met maplestory, wie kan mij helpen?

Mijn broertje wil graag Maplestory spelen, dus dat heeft hij een aantal dagen terug gedownload..
alleen werkte dat niet en het gevolg is dat hij ongeveer 24 uur op ''de goede,snelle computer'' zit.
wie weet hoe je een probleem met maplestory kan oplossen?
dit is de foutmelding: hackshield: initialization error (0x00000004) windows XP compatibility mode detected. please cancel windows XP compatibility mode and try again.

Wie helpt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

de compatibiliteitsmodus met windows xp staat aan. ik gok dat als je dat uitzet dat het weg is.

dat kun je doen door met de rechtermuisknop op het pictogram te klikken dat je gebruikt om het spel op te starten en te kiezen voor eigenschappen (engels: properties).

in het schermpje dat nu opent kies je voor het tabblad 'compatibiliteit' (engels: compatibility) en zet het vinkje uit onder het kopje 'Compatibiliteitsmodus' (Comptability mode).

benieuwd of het werkt; succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik speel ook maplestory als dat komt die HackShield moet je het hele spel opnieuw downloaden. Het is een hele tijd wachten maar ja het is de moeite waard. :)