Iemand probeert mij een mail met filpje te sturen naar mijn msn maar krijgt de boodschap mailbox is onbereikbaar watis hier de oorzaak van?

ik krijg wel andere normale e mails

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is het bestand te groot om naar je mailbox te sturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
weet je ook hoe groot het mag zijn ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ mischien voor mij ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nau dat zal lastig zijn het was iemand die in mijn vraag over kerst groeten geantwoord had dat ze een filmpje had gemaakt dat ze naar wel mn email wilde sturen zij weet(net als ik) niet gek veel van computers (gok ik)af ze was al heel vebaasd dat er via een pb bericht in haar mail box kwam dus om er nu heel veel moeite voor te doen.ik dacht ik stel de vraag hier even en dat laat ik haar dan weten omdat ik zelf even gekeken had wat er kon zijn en er niet uit kwam ik ga nu ff antwoorden dat het filmpje waarschijnlijk te groot is
bedankt voor je antwoord

Andere antwoorden (1)

Vragen of hij een klein bestandje naar je toe zend, weet je in ieder geval dat het aankomt.
Als het filmpje te groot is, bestaat er een tool om hem door te knippen en kan je hem in twee stukken doorsturen.
Succes