Is er een site waarop een heleboel polls staan die je in kan vullen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Het beste antwoord

Fok forum.
Onder polls
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

http://nl.toluna.com/
Je kunt zelf polls maken, polls invullen, en sommige ervan krijg je ook nog geld voor (in de vorm van punten die je weer om kunt wisselen).
Kimath
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik wou precies dezelfde site geven xD
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar daar moet je eerst al je gegevens geven, en dat wil ik niet
Kimath
13 jaar geleden
ok, maar dat kon ik uit je vraag niet opmaken. Je kunt er wel geld mee verdienen, daarom willen ze je gegevens hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+, Dat zou ook mijn antwoord zijn geweest.