IMVU!

Ik weet niet of dat precies is wat je zoekt, maar op IMVU kun je gratis een account aanmaken en chatten in een 3D wereld.

Toegevoegd na 1 minuut:
Kijk eens op www.imvu.com
Daar kan je de wereld downloaden en vervolgens hoef je alleen nog maar op het desktop icoon van imvu te klikken, en voila!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
veel online spellen zijn vaak al werelden op zich.

runescape is bijvoorbeeld een klassieker die nog steeds veel online gepeeld word. en is vanuit je eigen browser te spelen.

google eens op mmorpg voor andere games