Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom krijg je geen snelle zoekresultaten als je op YouTube naar "New Kids" zoekt?

Zoals je dat wel bij Google krijgt.

Is dit een soort van censuur door YouTube vanwege het taalgebruik enzo? Want je krijgt wel meer dan genoeg resultaten op YouTube als je vervolgens op 'Zoeken' klikt.

Toegevoegd na 18 minuten:
(Google is als voorbeeld genomen om te laten zien wat ik bedoelde (dat lijstje dat je eronder krijgt)).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
606
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Goeievraag!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik denk dat youtube het taalgebruik van New Kids niet ''normaal'' vind en daarom niet meteen het "aanbied".
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Youtube en Google is natuurlijk wel heeeel anders. Het zit niet op dezelfde Server.

Toegevoegd na 1 minuut:
Of het komt gewoon door het grove taalgebruik zelf vindt ik er niks aan.

Toegevoegd na 3 minuten:
Toch zou ik zeggen mail Youtube die hebben vast een antwoord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee maar als je iets anders bij YouTube intypt, dan krijg je ook zo'n lijstje. Google nam ik als voorbeeld ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja das wel zo
Misschien is er nog niet zoveel opgezocht op youtube?

Ik weet wel dat het met google zo werkt, waar het meest naar gezocht word, word aangevuld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja zoiets bedoelde ik ook +
new en kids zijn te generieke zoektermen om meteen een obscuur (althans in mondiaal opzicht) brabants tv programma te suggereren. Als je direct resultaat wilt zien zul je dus specifieke woorden als 'mongol' en 'kut' moeten invullen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding