Dragen links als in Marktplaats bij aan je Google ranking?

En weet iemand misschien hoeveel dit is? Of vind Google een site als markplaats niet waardevol genoeg?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Alle links (dus ook nofollow) helpen mee.
Alleen zal een nofollow link niet veel wegen.

Maar het is een keer onderzocht dat dit toch echt helpt.
Marktplaats onderspammen zal niet helpen, voor overmatig linken kan je op de blacklist komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je die links op de homepage van marktplaats kan krijgen zeker en vast!

Maar of een link in je eigen advertentie bijdraagt aan een hogere Google ranking betwijfel ik.