is het waar as je internet Explorer gebruikt je pc na een tijd trager gaat??hoe komt dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Dat kan inderdaad.
Het ligt er een beetje aan naar welke websites je gaat. Als je naar 'verkeerde' websites gaat, komt je pc vol te staan met allerlei spyware en dergelijke dat je pc vertraagd.
Ook worden van alles pagina's waar je naar toe gaat afbeeldingen en cookies opgeslagen in de temporary internet files. Als die map heel erg vol zit, kan je pc ook trager worden.
Dit is trouwens niet alleen bij Internet Explorer, maar bij elke browser.

Af en toe je tijdelijke bestanden leeggooien en scannen met een anti spyware programma kan helpen om alles weer sneller te maken.
En opletten naar welke sites je gaat. Pornosites en sites die gratis mp3s en downloads aanbiedingen staan er om bekend dat er vaak spyware of virussen op staan.
Kimath
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat komt door cookies, deze kan je verwijderen bij internet opties