Stel je wel eens vragen waar je zelf het antwoord al op weet?

Misschien omdat je het een interessant onderwerp vindt waar je zo de aandacht op wil vestigen?

Misschien omdat je een bepaalde verdieping wil?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet
1.6K

Het beste antwoord

Ja net als jij, doe ik dat wel eens.. :-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Hm, nee. Nu ik daar zo over nadenk stel ik eigenlijk alleen vragen bij die typische dingen waar ik me zelf echt bij afvraag hoe dat nou zit.

Ik kan me wel voorstellen dat er mensen zijn die om de mening van anderen vragen, dat is eigenlijk een vraag waar de vraagsteller naar verdieping op zoek is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik probeer eerst het antwoord op internet te vinden en mocht ik er niet uitkomen, dan vraag ik het aan iemand anders. GV gebruik ik meer om mijn kennis op te bouwen, over dingen waar ik weinig tot niets afweet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
JA dat doe ik wel eens. Vooral open vragen, vragen waar je een mening over kunt hebben. Ik wil dan weten hoe mensen denken over bepaalde zaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja, dat doe ik wel eens. Maar dan is het wel mogelijk dat er nieuwe bruikbare informatie komt. Dan ben ik wel op zoek naar informatiebronnen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In principe niet. Misschien een klein vermoeden van het
antwoord wat ik graag bevestigd wil hebben.

Bij meningvragen heb ik natuurlijk zelf ook een mening, maar dan doe ik het om mijn eigen gevoel te toetsen.
Er zijn veel bijzonder interessante meningen hier op GV.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja natuurlijk, lees de richtlijnen maar eens door:

"Goeie Vraag is een platform voor het delen en vermeerderen van kennis, door vragen te stellen en antwoorden te geven."

Natuurlijk stel ik ook vragen waar ik geen antwoord op weet.

Toegevoegd op 30-05-2009 13:39:35
ALs je het antwoord al weet en je stelt de vraag, kan je beter een "Beste antwoord" kiezen dan bij een vraag waar jij het antwoord niet op weet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ALs je het antwoord al weet en je stelt de vraag, kan je beter een "Beste antwoord" kiezen dan bij een vraag waar jij het antwoord niet op weet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eeuh oeps, moest op bewerken klikken.
Ja, maar alleen als controle op mijn eigen kennis, relevante links zijn daarbij ideaal.

Volgens mij doe jij het zelf ook, gezien je vraag gesteld 8 minuten voor deze:
http://www.goeievraag.nl/vraag/pinksteren.11115 ;-)