Hoe laat je zoveel mogelijk mensen op je referral link klikken?

Regelmatig wil ik op bepaalde sites punten verdienen door mensen mijn referral link te laten bezoeken.

Nu ben ik op een site ergens voor aan het sparen, maar als mensen mijn link bezoeken, dan moeten ze eerst nog op een bevestig knop klikken voordat ik mijn punten krijg.

Nu lukt het me opzich nog wel om veel mensen m'n link te laten bezoeken (zoals Dutchleader, forums enz.), maar niemand klikt op die knop als ze zien wat voor nut ik eraan heb.

Dus zijn er tips om veel mensen naar je referral link te sturen (en dan niet gelijk weer wegklikken zodat ze kunnen bevestigen)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

zet hem op je hyves site of je twitter site

en zet erbij dat ze op de bevestigknop moeten drukken