is www.importelectronics.nl een vertrouwde website ?

ik heb een playstation 3 laser besteld maar nu is de vraag of hij wel binnen zal komen
ik kan op google niets vinden of het wel betrouwbaar is of niet dus mischien hebben jullie daar wel iets weg besteld ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

jah ik heb daar heel veel spullen gekocht en allemaal binnen 1week gekregen dus je het zonder moeite kopen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pas op voor deze aanbieder. Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar als je een beetje googlet vind je diverse gevallen van klanten die hun spullen niet geleverd hebben gekregen.
Het keurmerk dat op de site prijkt geeft ook te denken: Thuiswinkel Keurmerk is iets anders dan Thuiswinkel Waarborg of Webshop Keurmerk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je zijn telefoonnummer hebt is hij betrouwbaar.
anders niet!