welk computerboek is eenvoudig&duidelijk qua uitleg over hoe je bv. foto's in groepen verdeelt, muziek op een geheugenkaartje zet etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

hallo Velde,

foto's in groepen verdelen en muziek op een geheugenkaartje zetten zijn in principe heel simpele bewerkingen.
de beste uitleg daarvoor vindt je in senioren computer sites
dit heeft niets met leeftijd te maken, maar juist in die sites vind je duidelijke Nederlandstalige uitleg met voorbeelden.
klik op senioren computerhulp
voorbeeld: http://www.computerhulpvoorsenioren.nl/tips.html
veel suc6
groeten, Dré
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mijn ervaring is dat boeken geen echte optie zijn aangezien er zoveel programma's zijn waarmee je dat kunt doen en dus lopen die zogenaamde stappenplannetjes altijd in het 100 door allerlei meldingen die natuurlijk niet in het stappenplan worden genoemd
en dat levert heel veel verwaring en frustratie op
Je kan beter iemand vragen die het je wil leren.
een goeie tip kan ook zijn instructie filmpjes op youtube zoeken
dus gewoon zoeken op de website naar bijvoorbeeld
hoe zet ik muziek op een sd kaart o.i.d ?

Als je goed engels kunt verstaan zullen ze wel redelijk snel te vinden zijn
nederlands wordt wellicht wat lastiger maar met wat zoeken kun je vast wel filmpjes vinden

zie filmpje in engels
capthavoc
13 jaar geleden
Beste,

Er zijn verschillende computerboeken (de ene al wat moei-
lijker en de andere wat eenvoudiger), er is een groot aan- bod en voor elk wat wils...

Veel hangt er vanaf wat je wil vinden of doen ??
en ben je beginner of reeds gevorderde... computer ge- bruiker ??

Ik heb een paar interessante linken voor jou, aan jou dus om een goede keuze te maken !

Veel leesplezier.

Mvg,

Karel8158