Internet Explorer verwijderd de Geschiedenis niet, hem opnieuw installeren of op een goede browser overstappen is geen optie.

Kan ik door bijvoorbeeld een map leeg te halen toch de geschiedenis verwijderen? Of op een andere manier natuurlijk...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (3)

Je kan perfect zorgen dat je geschiedenis verwijderd wordt. Zie hieronder:
Klik in Internet Explorer op de knop Extra en klik vervolgens op Internet-opties.
Klik op de tab Algemeen.
Klik onder Browsergeschiedenis op Instellingen.
Typ onder Geschiedenis het aantal dagen dat bezochte webpagina's in Internet Explorer moeten worden bewaard.
Als u geen browsergeschiedenis wilt bijhouden, stelt u het aantal dagen in op nul (0).
Klik twee keer op OK.

Ook bij Mozilla Firefox kan je ervoor zorgen dat er geen geschiedenis bewaard wordt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Al geprobeerd...
Als je gelijktijdig klikt op Ctr-Shift-Del wordt het scherm 'browsegeschiedenis verwijderen' geopend, daarin kun je opdracht geven om allerlei privégegevens opruimen.

Je kunt ook van te voren maatregelen nemen door te kiezen voor anoniem surfen:

In Internet Explorer 8 kun je incognito gaan via
InPrivate-navigatie: menu extra (of beveiliging) / InPrivate-navigatie, er wordt dan een nieuw incognito Internet Explorer-venster geopend (sneltoets Ctrl+Shift+P).

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Indien de CTRL+SHIFT+DEL optie niet werkt voer dan deze "fix" uit om het probleem te verhelpen http://cot.ag/cRN4hH wis hierna nogmaals de geschiedenis met CTRL+SHIFT+DEL optie.