Hoe kan ik streams uit andere landen die nu geblokkeerd zijn gewoon bekijken?

Ik weet dat er een site was die je een USB stick liet maken waardoor je je browser kon laten denken dat je in dat land zat, of zoiets.. Iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Je kan op het internet speciale programma's downloaden, die ervoor zorgen dat het lijkt, dat jij vanaf een ander land surft op je browser. Bij enkele programma's kan je zelfs een land kiezen "waaruit je surft".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedankt voor de antwoorden;)

Andere antwoorden (1)

Je moet daarvoor een buitenlandse IP-adres hebben, die je kunt krijgen d.m.v. proxy. Je kan proberen te zoeken naar web proxy's, waarbij je gewoon in je eigen browser zonder iets in te stellen een website bezoekt (via die website) die denkt dat je dan in het buitenland zit. Maar meestal wil de stream dan niet meer (snel) laden.

Of je stelt een proxy in bij je internet instellingen. Je moet daarvoor wel een geldig IP-adres instellen. Die moet je even op het internet zoeken. Er zijn genoeg lijsten daarvan.