Kan ik op mijn laptop internetten via mijn iPhone 3GS

Ik zou dit graag willen en ik zag in een andere vraag dat het met de iPhone 4 kon maar met de 3GS?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

dit kan niet meer via de legale versie dit is eraf gehaald door apple zelf. weet eerlijk gezegd niet waarom want het was een super handige functie. maar zoals de persoon hierboven kan dit alleen nog maar als je hem jailbreakt. en dit is ook niet altijd even handig. ik zou zelf gewoon de iphone 4 kopen. (of wachten op de iphone 4s/5, dat ben ik van plan)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beste antwoord

Andere antwoorden (3)

Naar mijn weten niet, ik kan alleen via mijn iphone meeliften op wifi via mijn pc of router maaar niet andersom
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja met een jailbreak is dit mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hoor, als de iPhone gejailbreakt is kun je in cydia zoeken op pdanet, wijst zichzelf. Een alternatief is mywi, doet hetzelfde, gebruikt minder accu. Als het programmaatje binnen is, 1 druk op de knop en je hebt een draadloze router. Signaal wordt direct door je laptop gevonden! Let op: de meeste aanbieders van mob telefonie hebben hierover een regel opgenomen.