wat is er anders dan messenger ?

wil iets anders weten dan messenger omdat hij altijd uitvalt :( weet iemand het

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Miranda IM vind ik altijd wel een handige kleine messenger. Deze ondersteunt meerdere protocollen, dus naast het MSN-protocol kent deze bijvoorbeeld ook ICQ en andere messaging-protocollen.

Zo zijn er nog wel meer messenger-programma's. Sommige met hun eigen netwerk en met anderen kun je ook op verschillende netwerken aanmelden. Kijk maar eens op de Messengers-startpagina voor een overzicht van de diverse messengers.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Er zijn heel veel soorten messengers. Je hebt AIM, MSN Skype etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pidgin

Toegevoegd na 35 seconden:
Of je gebruikt eBuddy via je browser.