Mijn ip-adres is veranderd hoe kan dat? (Lees Extra uitleg)

Ik had een ip adres maar dat was veranderd, 4weken later is het ip wat ik eerst had weer terug. Maar het vreemde van dit als ik op google op zoek "Ip vinder" en dan mijn ip invul zegt hij dat ik in dongen woon maar daar woon ik niet. Ik wil hier graag meer over weten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Veel IP-adressen zijn dynamisch. Die veranderen regelmatig. Dat komt je Internet Provider beter uit zo. Dan kunnen ze uit met minder nummers. En je kunt niet goed opzoeken op welk adres een Ip-adres zich bevindt. Vaak krijg je het adres van je provider te zien.
escape
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En als ik een site host via mijn router en mijn ip-adres veranderd, kan ik gewoon het andere ip-adres gebruiken of niet ?
escape
12 jaar geleden
Je kunt zelf je IP-adres niet veranderen. Dat kan alleen je service provider.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje ;)