ik kan geen mail verzenden via outlook ik krijg altijd een fout melding wat is het probleem?

Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'mail.home.nl', Server: 'mail.home.nl', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [AUTH] Authentication failed', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.1K
sterredag
13 jaar geleden
kan je wel online inloggen??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja hoe bedoel je?
sterredag
13 jaar geleden
Op de site van je provider kan je vaak ook online inloggen op je mailbox, lukt dat wel?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee echt niet moet ik wat anders proberen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
welke provider heb je? en waarop heb je de in en uitgaande poorten ingesteld?
Die poorten staan bij de eigenschappen van je account bij extra.
Het kan zijn dat die poorten verkeerde nummers hebben
itsme
13 jaar geleden
Als het nu toch is gelukt, zou je dan niet een 'beste antwoord' toekennen en je vraag sluiten? Dat is wel zo netjes...

Het beste antwoord

Deze melding geeft inderdaad aan dat je wachtwoord fout is.
Unselecteer het aanvinkboxjes wat zegt "wachtwoord opslaan" sluit je mailprogramma en open deze weer.
Klik op "mail ophalen" als het goed is wordt er weer om je wachtwoord gevraagd, vul dan de juiste in en klik op password bewaren.

Help dit niet dan zou ik het zoeken in je virusscanner.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is al geregeld bedankt jullie allemaal thnx

Andere antwoorden (3)

De foutmelding komt van de POP3-server, wat betekent dat je geen mail kunt ontvangen.

Waarschijnlijk staat je wachtwoord gewoon verkeerd ingesteld.
bamibal
13 jaar geleden
Als je ook online niet kan inloggen:

is je wachtwoord waarschijnlijk toch niet goed, als capslock ook niet per ongeluk aan staat... contact opnemen met je provider voor het zelfde geld is je mail gehacked en heeft diegene je wachtwoord gewijzigd.

als je dan contact opneemt met je provider kunnen hun je wachtwoord resetten.

Ik ga hier ervanuit dat het je emailadres van je provider is, omdat er mail.home.nl staat en je dus waarschijlijk je @home.nl emailadres bedoeld.

Kan je online wel inloggen, dan staat je wachtwoord in je outlook niet goed ingesteld.
13 jaar geleden
Ik zou gewoon systeemherstel doen, op de datum dat uwe pc nog goed functioneerde.
Blijft de fout zich herhalen, zou ik hem eventueel eens defragmenteren, op die manier kan het ook lukken.
Een foutmelding kan overal zitten....