Kent iemand de website www.redcoon.com ? Is deze betrouwbaar genoeg om hier de canon eos 1000d te kopen?

Graag je eigen ervaringen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ik heb er diverse keren gekocht en heb altijd alles netjes en snel ontvangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

mijn ervaring van webshoppen is altijd... mensen kunnen me veel vertellen, maar als ik er zelf geen vertrouwen in heb ga ik er ook niet mee in het schip...

net zoals in het echte leven kan het internet gevaarlijk zijn... er lopen zat oplichters rond...
je kan nooit voorzichtig genoeg zijn...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je iets niet vertrouwd, moet je gewoon googlen naar "Redcoon scam" "Redcoon oplichting "redcoon klachten" zulk soort dingen, Al weet ik van Redcoon dat het gewoon een te vertrouwen bedrijf is. Redcoon zit door zowat heel europa.