Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bij mijn e-mailadres van kabelfoon.net ben ik mijn wachtwoord vergeten. Kan ik mijn wachtwoord terugkrijgen?

Want ik kan volgens mijn nergens mijn wachtwoord ergens anders naartoesturen.

Maar zo erg is het niet want het is een heel oud e-mailadres waar ik nooit iets mee deed, maar ik heb dat e-mailadres wel bij sommige websites een keer ingevuld, dus ik zou het wel leuk vinden om te kijken wat er dan allemaal in mijn postvak in zou staan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
2.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.caiway.nl/site/nl/particulier/internet/diensten/webmail/webmail bedoel je deze site??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dit bedoel ik met mijn vraag krijg gewoon geen reactie hoe wil je dan geholpen worden zeehond
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet iedereen zit 24-7 online :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, die site bedoel ik en ik ben inderdaad niet altijd online, en ik kijk meestal of mijn vraag beantwoord is, en dan zie ik niet of er een reactie is geplaatst.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

neem contact op met de klantenservice
zij kunnen je waarschijnlijk verder helpen
veel suc6

ps je kunt op jouw pagina van GV bij e mailnotificatie aanzetten dat je ook reacties wilt ontvangen als die er zijn op je vragen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding