Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (10)

We hebben de webmaster omgekocht.
(Lees meer...)
AWM
14 jaar geleden
Door veel vragen te beantwoorden en/of hele goede vragen te stellen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga zo door Lientje...
+1
Ik sta dan wel niet in de Top 5 van de week, maar weet denk wel hoe dit komt.

Deze mensen antwoorden ontzettend veel. Deze antwoorden zijn vaak best goed, waardoor ze duimpjes omhoog krijgen, en dus punten.

Als het antwoord zo goed is dat het als beste antwoord uitgeroepen wordt door de vragensteller, krijgen ze er gelijk 10 punten bij.

En ja, dan kan het hard gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Puntje voor puntje en hard werken, aanwezig zijn en goede antwoorden geven... Dat kan ik, dan kun jij ook...
Je kunt maar ergens plezier aan beleven...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn strebers op GV. Raar maar waar. En er wacht niet eens een prijs van 267.000 euro.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik moet het vooral hebben van ,Beste antwoord, en veel duimpjes.
Het is voor mij een uitdaging om van ieder antwoord een verhaaltje te maken en altijd iets extra's aan toe te voegen.
Hierdoor heb ik meestal een ander antwoord dan anderen, maar vaak met de zelfde inhoud.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snel, veel en goed antwoorden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zijn volgens mij mensen die elke minuut van de dag (en misschien wel nacht) besteden aan het antwoorden op vragen op GV

Toegevoegd op 27-05-2009 07:49:35
Ik doe ook mijn best om in de Top 5 te komen, het lukt me alleen niet, ik krijg toch te weinig duimpjes omhoog vrees ik...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het moeten haast wel mensen zijn die ontzettend veel vrije tijd hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blijkbaar was ik in mijn antwoord te fel, het is niet mijn bedoeling om beledigend/kwetsend te zijn.
Daarom nog een poging:

Ik denk dat de top 5 de kwaliteit van deze site omlaag haalt. Want het zegt alleen iets over de kwantiteit en niet over de kwaliteit.

Ik vind het erg jammer dat daar niets tegen gedaan wordt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding