Nee, en ik zie het nut er voor mij ook niet zo van in eigenlijk.

Ik denk niet dat er iemand geinteresseerd is of ik toevallig aan het eten of slapen ben. De benoemenswaardige dingen schrijf ik wel op mn blog, en de rest vindt toch niemand interessant. Of het zou moeten zijn dat ik een of ander popidool was.

Dus als iemand mij kan uitleggen wat er precies het nut van is, dan hou ik me aanbevolen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Nee weet niet eens wat het is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb getwitterd en ben bang dat mijn leven niet interessant noch gevarieerd genoeg is om er iets mee te kunnen. Het is slechts enkele gegeven om de moeite waarde te zijn. Ik vind het persoonlijk een flutdienst die echt overgewaardeerd wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ik twitter.

Toegevoegd op 26-05-2009 16:55:42
het bevalt mij wel wel grappig om te zien wie je allemaal volgen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee

Lijkt me wel DE manier om oppervlakkig geneuzel de wereld in te krijgen. Duidelijk bewijs hiervoor is dat politici er gebruik van maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat laat ik aan de vogeltjes over...

Toegevoegd op 26-05-2009 16:56:35
en dat bevalt goed...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik zou werkelijk niet kunnen bedenken waarom dat zinvol is. Ik kan wel bedenken waarom het zinloos is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Twitter twitter - twitter twitter twitter
twitter twitter twitter - twitter twitter
twitter twitter twitter twitter twitter twitter
twitter twitter twitter

Twitter
Nee, dus!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik twitter en vind het soms leuk om mensen te volgen hierin. Het wordt minder als je mensen volgt die inderdaad echt alles op hun 'twitter' gooien: ik ben wakker, ik neem koffie, ik ga naar de winkel, ik ben naar de winkel geweest, ik ga slapen, ik had moeten gaan slapen. etc etc.

Persoonlijk gebruik ik hem voor broadcast van mijn 'Taoistische inzichten'. Deze worden door een aantal mensen gevolgd, maar ik kom er niet altijd aan toe om weer wat nieuws toe te voegen.

http://www.twitter.com/happytaoist
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb getwitterd, maar na een tijdje heb ik het gewoon verwaarloosd. Het is ook niet erg boeiend om van je vrienden te lezen dat ze eten, slapen, naar school of werk zijn, of shoppen ofzo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, ik heb nog nooit getwitterd.

Naar mijn idee doe je hier alleen aan mee als je echt veel te veel vrije tijd hebt of bovenmatige interesse hebt om op elk moment van de dag te weten wat anderen doen of vinden. Beiden heb ik niet, dus vandaar.