Paar vraagje over Vodafone internet Blox (?)

Ik had op de site gelezen dat het na 30 dagen verloopt maar moet je hem dan na die 30 dagen weer opnieuw aanzetten? wat als je niet genoeg beltegoed hebt? als je halverwege de maand hem stopzet op de site, heb je dan de overige maand nog internet van je blox want hij is voor 30 dagen?? Alvast bedank!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ja. Je moet na 30 dagen weer opnieuw een SMS sturen naar 4000. Als je niet genoeg beltegoed hebt, zal je ook geen internet BloX krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je internet blox blijft 28 dagen geldig geen 30 weet ik uit eigen ervaring.en daarna vervalt ie en dan kan je weer een nieuwe internet blox er op zetten.en als je eventueel op het moment zonder beltegoed zit op het moment dat het afloopt dan kan je de blox er op zetten zodra je weer beltegoed heb dat is geen probleem en je kan de blox via de vodafone site of via 1200 of via een sms naar 4000 te versturen activeren