kan je afleveringen van benelux next topmodel en andere progamma's via internet ook downloaden?

bijvoorbeeld ushi&dushi
of the bold and te beautifull
of droomhuis

en dan het clipje die te zien is op rlt gemist of sbs gemist, downloaden, zodat je het op de mp4 kan zetten?

Toegevoegd na 13 minuten:
die van the bold and the beautifull kan je niet op youtube vinden.

Toegevoegd na 14 minuten:
en dan niets van youtube downloaden, gewoon via de site...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Van RTL Gemist kan je ze voor zover ik weet niet downloaden. Je kan alleen hopen dat iemand de afleveringen op YouTube zet en ze vanaf daar downloaden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Er zijn veel programma's (vaak niet gratis) waarmee je een YouTube filmpe kan downloaden en opslaan als mp4.

Ik heb deze op internet gevonden ik wee niet of ie 't doet.
http://www.flvto.com/

Je kan op Google zoeken naar YouTube mp3 converter

Toegevoegd na 14 minuten:
Via de site zal niet lukken ze willen juist zo veel mogelijk geld verdienen.