Orthodoxe christenen zijn boos op Google. Wat moeten we daar nu weer van denken?

Zoekmachine Google heeft zich de woede op de hals gehaald van Amerikaanse orthodoxe christenen. Die zijn boos omdat het bedrijf woensdag 20 mei 2009 zijn logo aanpaste om de presentatie van een 47 miljoen jaar oud fossiel luister bij te zetten. Het fossiel zou de ontbrekende schakel in de evolutietheorie zijn. De orthodoxe christenen verwerpen de evolutietheorie.

http://www.nu.nl/internet/1967969/ophef-over-fossielenlogo-van-google.html

http://www.google-logos.com/the-missing-link-google-fossil-logo-2009.html

Bij het sluiten van de vraag: Dank voor alle antwoorden!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Niets. Je kunt het als zoekmachine nu eenmaal niet goed doen. Als je een kerstboom laat zien, krijg je ook andersdenkenden op je dak. Leven en laten leven. Orthodoxe christenen omdat het gaat om een zoekmachine. Wij, omdat iedereen zijn mening mag hebben.

Oude zeur pieten blijf je altijd houden.Een beetje ver gezocht lijkt mij.

Lekker laten zeuren... Maar welke christenen verwerpen de evolutietheorie nu niet? Daar is toch niet nieuws aan...

Je moet er niks van denken. Je moet je mening zelf bepalen. Zo lang deze groep een minderheid blijft heb ik zoiets van ; laat ze lekker. Daarnaast dwingt niemand ze om Google te gebruiken. Ik begrijp niet waar ze zich druk om maken.

Het is mode om je gekwetst te voelen over je geloof... En dat is dus dan ook het geval zonder dat er iets anders is dan een bericht op Google... Dus als een gelovige iets ziet dat hem ZOU kunnen kwetsen, dan maakt hij graag van die mogelijkheid gebruik en voelt zich gekwetst... Dat gebeurt niet alleen daar, maar ook hier op GV... En hoe orthodoxer en hoe fundamentalistischer hoe eerder dat dat verschijnsel optreedt en any excuse will do... vandaar...

Mwah, ik denk vooral: "Daar hebben we die leipe gristenfundi's weer." Het is overigens best grappig om eens uit te zoeken wat voor verklaringen dat soort lui bedenken om de soortenrijkdom en -verspreiding op aarde te verklaren. Wisten jullie bijvoorveeld dat hun god alle dieren op één plek heeft geschapen en dat de dieren vanuit die plek de wereld in zijn getrokken? En dat die plek niet Australië was? En dat die arme kangeroes dus op een vlot de zee moesten trotseren om er te kunnen gaan leven? Zoals ik al zei: leipe gristenfundi's. PS: Aan de iets minder leipe gematigde christenen en andere godsdienstigen: no offence, van mij mag je gerust geloven wat je wilt zolang je niemands tijd verspilt met 'ophef' over google-logo's.

het gaat nergens over.. om ruzie te maken over zoiets.. ieder gelooft wat hij/zij geloven wilt. laat elkaar in de waarde..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100