Hoe krijg ik mijn tabblad terug?

Hoi ik heb gisteravond een tabblat geopend. in het tabblad stond best belangrijke info een code die ik nodig heb om een bestand te installeren, in dat tabblad stond een link waar ik uit stomheid op klikte nu weet ik die code niet en probeer ik het bedrijf mails te sturen (werkt niet)
ik heb dus in mn geschiedenis van mn google gekeken daar staat het tabblad waar de code staat, als ik er op klik gaat hij eerst naar een ander gerelateerd tabblad en daarna gaat ie vanzelf naar de site van de link en niet de site die ik moet hebben weet iemand hoe ik op die site kom? ik moet deze code binnen 14 dagen hebben of mn 55 euro is weg...

het is trouwens een groupon redemptioncode

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Internet
1.6K
Thecis
3 jaar geleden
Heb je hier toevallig ook een mail van gekregen? Wellicht dat daar iets in staat wat je kan gebruiken.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Nee ik heb geen mail met die code wel andere codes maar die werkten niet
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
misschien in je geschiedenis?
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Nee als ik op me geschiedenis er op klik gaat ie naar een heel ander tabblad

Antwoorden (1)

Je kan proberen om in je geschiedenis te kijken. Dat doe je met de sneltoets Ctrl + H. Als je dan op de website klikt waar de code staat, en je kan de code niet zien, ben ik helaas bang dat de code weg is.