Hoe verdien je geld aan een website?

Hoe meer bezoekers hoe meer succes heb ik ergens gelezen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Je kunt advertenties plaatsen met google adsense. Per click zul je een bepaald bedrag krijgen. Hoe meer bezoekers je hebt hoe meer klikken en dus meer geld.

Toegevoegd na 3 minuten:
Verder kun je contact opnemen met adverteerder en vragen of hun willen adverteren op jouw website tegen een vergoeding. Ook kun je je aansluiten bij een affiliate netwerk. Zo'n netwerk dient als tussenpersoon tussen adverteerder en uitgever. Via dat netwerk kun je dan kijken welke links je op je website wilt plaatsen. En dan wordt je betaald per click of per verkoop die word gedaan via die link. Een voorbeeld van zo'n netwerk is Daisycon.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je een goed bezochte website hebt dan ben je ook interessant voor de commerciele bedrijven, die tegen betaling willen adverteren op jouw site..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker succes als je veel bezoekers genereert, je verdient er alleen nog geen stuiver mee! Vanaf dat moment pas kan je gaan proberen er geld mee te verdienen.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ga je antwoord geven op je vraag: "hoe je geld kan bijverdienen met je site". Je kan geld verdienen aan een website door producten te verkopen. Fysieke producten of digitale producten zoals e-books. Daarvoor verwijs ik je naar "het ideale verdienmodel" (google). Hoe je ook geld verdient aan een website is met een aanbod relevante advertenties. Advertenties die precies aansluiten op de inhoud van de website. Zodoende biedt je al je bezoekers een interessante aanbieding en dat zal leiden tot conversies. Kijk ook eens naar het affiliate programma PayPro (interessant geld-verdien-programma). Je kan wat verdienen aan je web-site door donaties te vragen of de bezoekers een éénmalig bedrag te vragen voor toegang tot een specifiek deel van je website met gedetailleerde, waardevolle informatie. Ik hoop dat je wat hebt aan deze tips. Hieronder wat bronnen die je verder kunnen helpen.