Ben ik terug ;D Ik heb nu die speedtest gedaan. Uploaden waarvoor dient het?

Ik heb die speedtest dus gedaan, en heyt is indd allemaal wat minder als mijn vaste pc. Maar uploaden scheelt wel wat, kan het miss hieraan liggen dat mn pc wat trager gaat? of waarvoor dient het, dta uploaden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (1)

Dat uploaden is eigenlijk alleen van belang als je grote bestanden upload.

Natuurlijk stuur je ook data terug bij elke opdracht die je op internet doet.
dus bij elke link die je op een webpagina aanklikt bv wordt deze opdracht geüpload maar gewoon surfen zal niet veel data uploaden.
Je hebt het over een langzame pc en dan vooral met internet toch ?
een laptop van een jaar oud zou toch redelijk snel met internet moeten werken
heb je windows 7, vista ? hoeveel geheugen ?
welk merk/type laptop ?

Heb je ook bijvoorbeeld een programma als utorrent waar je grote bestanden mee deelt ?
limewire bearshare usenet of iets dat veel upload/downlaod dataverkeer verzorgt ?

Let er ook op dat als je dat op de hoofdpc hebt lopen
en niet op de laptop dat deze natuurlijk wel meetelt met de snelheid van surfen op je laptop
je zou eens kunnen proberen je hoofdpc uit te laten om te kijken of het dan ook sneller wordt.
tja en ik denk dat je de schoone pc tips al hebt gedaan ?
probeer anders onderstaande advance system care ook eens ?
capthavoc