Als je op de News Feed pagina zit, ga je naar een bericht van de persoon die je wilt verbergen.
Als je je muis op de tekst houdt, verschijnt er rechts een kruisje.
Nu kun je aangeven of je alleen dit bericht wilt verbergen, alle berichten van die persoon, of alleen de app waar het bericht vandaan komt (bijvoorbeeld als je Farmville berichtjes niet wilt zien).
Kimath
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
ik kan klikken op het kruisje, maar dan verdwijnt alleen het bericht
Kimath
13 jaar geleden
Dat is apart, ik krijg dan een optie lijst.
Je zit wel op de News Feed pagina?
Annswers
13 jaar geleden
is news feed hetzelfde als nieuwspagina?
Kimath
13 jaar geleden
Volgens mij wel, ik gebruik Facebook in het Engels.
Annswers
13 jaar geleden
ja het is gelukt, ik begrijp het nu! weet jij ook hoe je die 'foto herinneringen' van vrienden aan de rechterkant niet meer laat zien?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die foto herinneringen komen automatisch... om je te stimuleren meer vrienden uit te nodigen. Die klik ik dus gewoon weg met de kruisjes.