Waarom komen mijn verzonden emails ineens niet meer in de map 'verzonden' te staan? Ze komen wel aan bij geadresseerden.

Ik heb Windows Live Hotmail. Normaal komt alles wat ik verstuur in de map 'verzonden' terecht maar nu lijken de mails wel spoorloos verdwenen. Ze staan dus ook niet in de map 'concepten' o.i.d. Wat is hier aan de hand?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
47.1K

Het beste antwoord

Had ik ook ineens. Moet je even kijken bij Opties en dan bij de instellingen van de e-mails. Waarschijnlijk is de optie Verzonden Berichten Opslaan niet meer aangevinkt. Geen idee hoe het kan maar dat was vorige week bij mij het geval. Vakje weer even aanvinken, opslaan en dan moet alles weer gewoon goed gaan. Succes.

Toegevoegd na 10 uur:
Hoi, sorry voor de late reactie.
Rechtsboven onder je profielnaam staat Opties, dat klik je aan en dan kies je voor Meer Opties. Als je dat aangeklikt hebt kom je op een scherm met allemaal keuze-opties. Middenlinks staat onder E-mail Schrijven, Verzonden Berichten Opslaan. Die aanklikken en dan wijst het zich vanzelf :-).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Hallo, ik zit met hetzelfde probleem en kan inderdaad ook nergens "opties" terugvinden. Reeds in de instellingen alles overlopen, maar niks betreffende het al dan niet opslaan van verzonden mails.

Andere antwoorden (1)

Het kan zijn dat je per ongeluk iets uit hebt gezet in je instellingen.
Ik ken Windows Live Hotmail niet zo heel goed, maar heb je toevallig ergens de menukeuze: "opties" staan?
Zo ja, kun je daar ergens kiezen voor "Verzenden"?
Kans is groot dat je daar kunt kiezen voor het al dan niet opslaan van je verzonden berichten in de box verzonden.

Ik vermoed dan dat het vakje bij Opslaan uit staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan 'opties' nergens vinden. Het lijkt mij ook de juiste manier als ik jullie twee zo lees, maar zoals gezegd onvindbaar!