Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel mb/s is 850 kb/s?

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik heb een speedtest gedaan via speedtest.nl. De downloadsnelheid is 857.4 KByte/sec met daarachter tussen haakjes (=6859 kbps). Wat zegt dit over mijn internetsnelheid?

Toegevoegd na 36 minuten:
Om het nog even duidelijker te maken, ik krijg een aanbod van KPN. Ik heb echter geen idee wat mijn abonnement nu is qua snelheid. Op basis van een van de antwoorden zou dit 20mb/s kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
3K
sterredag
13 jaar geleden
als je wel adsl hebt (geen kabel of glasvezel) dan gok ik dat dit inderdaad 20 mb is want dat heb ik en ik krijg ongeveer hetzelfde antwoord op de speedtest: 829.5 KByte/sec
(=6636 kbps

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

0,83 MB/s

Toegevoegd na 30 seconden:
1 mb is 1024 kb (en niet 1000 kb)

Toegevoegd na 14 minuten:
In verband met je toevoeging,

ik heb adsl 20 mb in de praktijk werkt dat anders, het maximale wat ik haal aan downloadsnelheid is 1,2 mb per seconden, als het druk is kan dat wat minder zijn zoals bij jouw snelheid.

ik schat dat je adsl 20 mb heb als er geen rare dingen aan de hand zijn en geen storingen, en dat is redelijk standaard tegenwoordig.

Toegevoegd na 1 uur:
met dien verstanden dat alles wat na het eerste is toegevoegd voor de kleine letter b eigenlijk een hoofdletter B gebruikt had moeten worden, ik neig nog wel eens hoofdletters niet te typen als ik een stukje schrijf :) en hier was het wel belangrijk.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

0,850 mb/s.
(Lees meer...)
escape
13 jaar geleden
1 mb is in computer termen 1024 kb. 850 kb/s zou dus ongeveer 0,83 mb/s zijn (850/1024).

Echter wordt voor het gemak (vooral bij harde schijven en usb-sticks) gerekend op een andere manier. 1 mb = 1000 kb.

Hoewel dit met downloadsnelheden meestal niet gebeurt zou dit dus 0,85 mb/s betekenen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ongeveer 0.84mb, kan 0,01 meer of minder zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding