Links openen niet in Explorer.

Krijg via een e-mail een folder van Plus magazine. In de folder staan allemaal links. Als ik er op klik opent de betreffende site zich niet.
Heeft vast te maken met een instelling in Explorer 8 maar welke?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kunt u met rechtsklik wel de link kopieren en in uw browser adresbalk plakken? als u dan enter tikt, opent hij dan wel?

Het beste antwoord

Mag ik u aanraden uw java, uw adobes en flash te updaten?
En, wat eventueel nog beter is, is een andere browser te kiezen dan Internet Explorer.
Mijn persoonlijke favoriet is Firefox of Google Chrome. Firefox is lekker duidelijk en heeft vele plug-ins die het internetleven makkelijker maken, en Chrome is vooral snel.

Toegevoegd na 4 minuten:
Welk mailprogramma gebruikt u?
Het zou ook nog kunnen zijn, dat u de CTRL in moet drukken terwijl u op de link klikt. Dat kan varieren. Maar zonder meer info....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit heeft waarschijnlijk eerder te maken met je mailprogramma die preventief links uitschakelt omdat deze potentieel gevaarlijk kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik gebruik Outlook Express. Kan ik de preventieve link uitschakeling weer inschakelen en zo ja hoe?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm, gebruik zelf ook Outlook Express en bij mij werken links ook niet direct, maar als ik er één aanklik vraagt Outlook bij mij zelf of ik ze wil activeren, maar ik weet niet hoe je ze permanent moet uitschakelen.